19 Januari

Slänger in ett litet hej så här på söndagsmorgonen, som startade alldeles för tidigt om ni frågar mig men det verkar vara så vi jobbar nu för tiden...bara att tugga i sig liksom.
Ville mest bara rapportera om gårdagen som var väldigt trevlig på alla sätt och vis.
Vi var nämligen bjudna på ettårskalas i Lerdala och vi började givetvis med att dra några vändor med boben och pulkorna nerför Kulhults svindlande höjder. Ett par...sedan tröttnade Vide(???) Nä vänta lite nu mamma har inte åkt färdigt än! *slänger mig med huvudet före ner för backen*. Riktigt roligt var det men förbenat kallt så trots att jag hade packat ner systemisen så blev det inga bilder tagna med den eftersom jag frös så om händerna trots vantar. Faktum är att jag frös över hela kroppen trots flera lager med kläder under termobrallorna. I'm too old for this shit tydligen.
 
Några instagrammade exemplar hann mina förfrusna stackars fingrar knäppa av i alla fall.
En liten och skeptisk pulkaåkare som fick nöja sig med att sitta fastklämd i sin pulka och titta på när alla andra hade skoj. Inte riktigt hans grej...
Jag är på väg upp för mount kulhult.
Efter röj i snön firade vi den blivande ettåringen med dunder och brak och sån här god efterrätt bjöds det på.

Kommentarer
Postat av: Ronja

Ja dom där semlorna såg ju minst sagt goda ut - want!

Svar: Dom var riktigt smaskiga så jag måste prova att baka dom själv någon gång :)
Kristin Sandgren

2014-01-20 @ 08:57:49
URL: http://rustandstardust.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0