2 Januari

Hej och god morgon på er!
Här har vi haft en speciell morgon kan man säga. Håkan skulle ju tillbaka till jobbet och eftersom han är sämst på att smyga så väckte han ju mig och jag kunde inte somna om. Däremot så stensov barnen ända till nio(!) till och med Vide. Det är hårt att starta ett nytt år kan vi konstatera.
Fast den som har den allra tuffaste starten det här året måste nog ändå vara bloggen som totalt har tappat statisktiken för det kan väl ändå inte stämma att ni bara var noll personer här inne i går? *övergiven*
 
Själv så kickar jag igång med min lite nyttigare livsstil igen (tillsammans med alla andra livsstilsperiodare som får ett ryck i januari).
Får se hur länge det varar den här gången  då. En dag? Två kanske? Eller en hel vecka? Den som lever får se.
 
Det var ungefär hundra år sedan (eeeh) som jag åt en overnightoat så det fick det bli i dag. Toppad med överbliven tårtdekor och riven kokos. Mumma!

Kommentarer
Postat av: Anna

Hade också 0 i statistiken 1a januari :p

2014-01-05 @ 13:31:46
URL: http://desenastetankarna.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0