23 Januari

Hej hopp!
Dagen började så ovanligt som att jag vaknade före bebisen(!) Jag och Viden gick upp vid nio och åt mysfrukost ihop framför Pippi på dom sju haven och Vincent vaknade inte till liv fören närmare tio. Jo jag tackar ja.
Det enda som satte grus i maskineriet denna morgon var väl att jag inte fick någon mjölk i kaffet eftersom den var slut *hyperventilerar*.
Dagen i-landsproblem...
Annars har vi inget alls planerat i dag men är så att säga öppna för förslag höhö. Vad ska ni andra hitta på?

Måste bara visa vad Vide gjorde förut. Han får nämligen bara ha napp när han sover så ibland gömmer han den på morgonen innan vi hunnit ta den. Dagens gömställe var väl så där halvbra va <3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0