24 Januari

Aaaaah! Nu startar jag fredagsmyset här känner jag. 
Arslet är parkerat i soffan. Teven är på, datorn är på, telefonen är på...eeehh. Ja men det är så jag gillar att slappna av, genom att multitaska tv-tittande, bloggläsande och instagramfippel samtidigt hehe.
Men jag kan slappa med gott samvete för efter lämningen på föris i morse så följde jag med Ewe på en pw ute på de snirkligaste grusvägarna och det blev lite svettigt på sina ställen eftersom det hade yrat igen i stora drivor. Då fick vi upp pulsen ordentligt vill jag lova. Vincent tröttnade såklart efter drygt halva vägen och klagade högljutt så då fick vi till en extra tempohöjning också. Perfekt...han somnade såklart lagom till att jag svängde upp på gatan här hemma. Hmf.
 
Strax före sträckan med drivorna var vi så här glada i hågen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0