30 Januari

Jaha den här dagen började ju bra...eller inte.
Självklart somnade jag om efter att larmet ringt i morse och vaknade inte ens av att Håkan gick upp. Självklart händer detta en dag då jag både hade bokat promenadsällskap till förskolan samt gymdejt efteråt. Jaja vi får ta en mysig hemmadag helt enkelt och kanske kan jag få lite städning, tvättning och röjning gjord i stället.
 
Just nu ser det ut så här. Lite mysigt men mest kaosartat höhö precis som det brukar vara här hemma hos oss med andra ord. (Städningen är nog bara att glömma när jag tänker efter...)

Kommentarer
Postat av: michaela- mamma till tre 💗

rör sig inte din son oroväckande nära divanen?!?!?!
här ser ganska lik ut..om du adderar ett styck mycket gnällig och missnöjd baby..hurra!

Svar: ja han passade på när jag lyfte på arslet för att ta bilden den busungen ;) Min bebbeh ar också varit lite grinig och svårsövd men nu fick jag honom äntligen att somna. Phju. Hoppas han ligger däckad ett tag ;)
Kristin Sandgren

2014-01-30 @ 12:58:09
URL: http://minahjartanochjag.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0