5. Det bästa snackset är ju som vi alla vet...

Popcorn! Det är banne mig det bästa snackset alla gånger. Nog för att jag dyker, med korvfingrarna före, ner i en chipsskål om det ställs framför näsan på mig men det är sällan vi köper det själva faktiskt. Kan ju ha att göra med den magsjukan jag fick för ett par år sedan i samband med just chipsätning. Chips i retur är inte särskillt gott alls och det dröjde ett bra tag efter det innan jag över huvud taget stoppade ett chips i käften igen.
Men popcorn som sagt! Helst ska dom vara poppade i en big popper med massa rapsolja så dom änna friteras där inne *dregglar ymnigt*
I kväll blir det dock inga popcorn utan jag ska nog försöka mig på det här med mörk choklad. Det ska ju vara nyttigt har jag hört. Eeeeh. *sist på bollen*
 
Vilket snacks föredrar ni?

Kommentarer
Postat av: storasyrran

Jag är svag för jordnötsringar. Jag har inte köpt det på flera år för jag vet att jag trycker i mig hela påsen om jag handlar hem en..

Svar: Mums jordnötsringar var inte i går jag åt heller :)
Kristin Sandgren

2014-01-24 @ 16:53:36
URL: http://storasyrran.blogg.se
Postat av: Diana

Hahahahaaaa chips i retur :D

2014-01-24 @ 18:10:49
Postat av: Marie

Allting från OLW som har ordet Cheez i sig! Men helst ska det vara någonting med Cheez, chips och dipp samtidigt!

Svar: mums!
Kristin Sandgren

2014-01-25 @ 09:22:32
URL: http://pima.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0