7 Januari

Hej på er!
Här är det fortfarande förkylt från min sida men jag tror jag överlever den här dagen ändå eftersom grabbarna grus gav mig sovmorgon till 09.30 (och det var ju tur eftersom jag inte lyckades somna fören runt 01.30 snåret i går...)
Frukosten är avklarad och jag sitter i mitt soffhörn med den obligatoriska kaffekoppen och lyssnar på barnen som leker ihop (eller ja brevid varandra i alla fall) och får ett sånt där löjligt lyckopirr i magen. Alltså hur bortskämd har inte jag blivit med två så fantastiska barn. Nog får att dom kan gå en på nerverna ibland men stunder som den här så går det inte annat att säga än att jag är lycklig ända in i själen. Det skadar nog inte att komma tillbaka och läsa det här inlägget nästa gång det blir brottningsmatch för att komma utanför dörren eller uppstigning klockan sju. Det är en härlig berg och dalbana det där med att vara förälder minst sagt.
 
Smygfotade godingar ♥♥

Kommentarer
Postat av: Elin - Livat på torpet

Men godingarna! Det gör så gott i mammahjärtat att se sina små leka tillsammans. Här hemma har jag en lillasyster som inte alls får krypa nånstans själv ;)

Svar: Ja det värmer själen minsann :) Jag kan tro att bönan håller sig fullt sysselsatt med två så fina bröder :)
Kristin Sandgren

2014-01-07 @ 11:34:56
URL: http://www.elinteg

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0