7. Kolla! Här är en bild på stället där jag oftast sitter när jag bloggar.

Jag sitter såklart djupt nersjunken i divandelen av soffan! (som är så där gött nedsjunken och perfekt formad efter min bakdel som ni kanske ser)
Faktum är att jag sitter där oavsett om jag bloggar eller inte. Det är liksom min plats i soffan. Tar någon annan upp platsen där så känner jag mig naken, rädd och exposed. Hahahaha skoja bara....det sitter aldrig någon annan där *klappar en vit katt och skrattar elakt efteråt*
 

Kommentarer
Postat av: michaela- mamma till tre 💗

hahahahaha. jag har också ett hörn som är enbart mitt. givetvis det med divan...

Svar: Självklart ska vi sitta i divanerna! ;)
Kristin Sandgren

2014-01-29 @ 20:58:32
URL: http://minahjartanochjag.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0