8 Januari

Hej hej här kommer det obligatoriska "någon gång på förmiddagen inlägget" där frukost, sovmorgon, barnens humör och min bakdel mot soffdynan ska avhandlas.
 
Nädå i dag är saker och ting annorlunda eftersom det är första förskoledagen för Vide sedan begynnelsen typ. Efter ett långt och härligt (och förmodligen lite långtråkigt) jullov har han äntligen fått gå till jobbet som han själv säger. Han måste verkligen ha saknat det för det var varken gnäll eller krångel med kläderna. Vi har haft en riktigt harmonisk morgon men det har säkert att göra med att jag ställde larm och GICK UPP för en gångs skull. Slipper en stressa så blir ju allt faktiskt lite lättare.
Eftersom förkylningen fortfarande har ett grepp om mig så ska jag och Vincent bara mysa här hemma innan det är dags att plocka hem storebror igen.
 
Det är inte bara förkylningen som håller ett hårt grepp om mig i dag. Lilla goseklängis.
 

Kommentarer
Postat av: frida

hihi villken sötnos=)

2014-01-09 @ 11:18:37
URL: http://www.friidas.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0