Nyårsafton del ett

Då kommer här del ett av två från årets sista fest. Herregud vad många roliga bilder det blev. Jag lär ju ha fet träningsvärk i skrattmuskelaturen i morgon om en säger.
 
Eftersom vi har blivit så många så firade vi i år i KIF's lokaler som var fint pyntat kvällen till ära.
Den här lilla godingen vill en ju bara käka upp.
Fast det går ju inte så det var ju tur att förrätten dukades fram illa kvickt. Räksoppa till dom vuxna och toast till barnen (och alla förvuxna barn som av någon underlig anledning inte äter räkor höhö).
Den här bilden på mina bordsgrannar fick bli svartvit för att matcha Andreas olyckliga uppsyn (kan det ha varit upphivningen av min kamera som fick honom på dåligt humör?)
Barnen hade en egen liten hörna med soffa, fatboy, madrasser, tv och ballonger. Det gick ingen nöd på dom inte.
Här emellan någon stans så åt vi varmrätt men den var jag så ivrig att hugga in på så jag glömde ta kort. Skit. Italiensk buffé var det vi kalasade på i alla fall.
Några som är färdigätna.
Efter maten roade vi oss kungligt med sånt här trams.
Uj uj vad kul det var. Har cirka hundra miljoner bilder men ni får se några stycken i alla fall.
Nästan alla barnen inklämda i ramen ♥
Det var Ewe där till höger som pysslat ihop både ram och accosearer. Himla fint!
Hahahaha!
Lite familjeporträtt hanns även med.
 
Även min lilla familj fastnade på en bild.
Inte ens dom som kastat in handduken för kvällen slapp undan och med den söta bilden avslutar vi del ett.

Kommentarer
Postat av: storasyrran

Rolig idé med ramen! Familjefotot på er är ju helt underbart!

2014-01-01 @ 19:35:02
URL: http://storasyrran.blogg.se
Postat av: Fifi

Vilken grym fest!

2014-01-01 @ 21:30:59
URL: http://fififantastic.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0