Throwback Thursday

På instagram ploppar det varje torsdag upp bilder under hashtagen tbt som står för throwback thursday. Man laddar alltså upp gamla bilder från förr, oftast på sig själv. Väldigt roligt tycker jag så jag tänkte att jag gör ett helt blogginlägg på temat. Vi kastar oss tillbaka till slutet av nittiotalet början på tvåtusentalet typ. Ooooh lord...
 
Här blir jag smygfotad av en kompis på väg in på mitt rum (därav den något förvånade uppsynen). Hela dörren är tapetserad med bilder på bland annat A-teens, Aqua, Five och annat matnyttigt som jag klippte ur mina Frida -och okejtidningar. 
Här är min familj på Teneriffa och vi skulle arrangera en "rolig" bild (jag antar att det är pappa som står bakom kameran). Jag har för mig att det var en reklamfilm vi skulle rekonstruera men har glömt vilken. Någons lampa som lyser? (obs jag till höger i bild. Glömde bort att jag ser likadan ut som hon till vänster. Sånt som händer.)
Jag och syrran från samma resa. Kommer ihåg att jag verkligen ääääälskade den där tröjan och ville ha den på mig jämt. Eeeh ja...
En typsik fjortisbild, eller kanske dåtidens selfie, på mig från något läger. Såna där pratbubblor var ju populära (även dom från en Fridatidning skulle jag tro) Den andas väldigt mycket misär med den där ritade väggen i bakgrunden...
En bild från samma läger där jag och en kompis skulle ha fotbad i badkaret och klämde in varsin fotölj som knappt gick in genom dörren. Älskade dom där jeansen! Jag hade gjort dom själv (duh) men jag hade inte sytt dit det rosa tyget utan klistrat med karlssons klister haha. Tyget var för övrigt överblivna bitar från mina gardiner *pyssel och papp*
Här är jag, Lisa och syrran hemma hos dianus. Ja jösses vilken snögger outfit jag har på mig då. Jag förstår varför jag ser så tveksam ut...
Dianus och jag sexton år gamla inlindade i presentsnören på en fest ♥ men mina ögonbryyyyyn alltså(!!!!!!)
 
Där hade vi några bilder från arkivet. Något ni vill se mer av? (för det finns mer från vart dom här kom om en säger så)
 

Kommentarer
Postat av: Malin

Askul! Men FYI så skulle det inte göra nått om du skrev jag till höger eller vänster eller vart du nu är! Men dom där ögonbrynen haha det är TB det =)

Svar: haha det var visst på en bild som det var lite otydligt men det är ordnat nu. Annars är det jag till vänster på alla bilder (utom på den med diana då men henne känner du la igen höhö)
Kristin Sandgren

2014-01-30 @ 19:43:37
Postat av: Diana

Hahaha åååh underbara bilder!!! MERA! Fast då får jag la lägga in nåt i juke boxen först äklart :D

Svar: Det kommer mera en annan torsdag och du behöver inte stoppa in nåt i jukeboxen ;)
Kristin Sandgren

2014-01-30 @ 20:37:25
Postat av: mamma

Vilka härliga bilder du lagt in jätte roligt att få se upp uppleva gamla minnen mer er små
kram

2014-02-02 @ 17:25:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0