22 Juli

Uj uj. När solen gassar från en klarblå himmel dagarna i ända finns det ingen tid till att sitta vid datorn inte. Det enda en vill göra är att slappa i solstolen och bada i poolen (och jaga barn och laga mat). Kråkan håller på och grejar i garaget så jag får rodda lite själv emmelanåt men nog har vi allt hunnit götta oss en del.
 
Nu har ju solen gått ner bakom Sjöbloms dass så här kommer lite bilder från dom två senaste dagarna.
 
Badat pool som sagt. Jag och Vide satt nog och plaskade i den där bortåt två timmar medan Vincent sov middag.
Härligt!
Fast vila från solen måste vi göra emellanåt såklart så då passar det ju bra att rita lite. 
Två ståtliga huvudfotingar bland annat.
Vincent tyckte nog att det var roligast att gnaga på kritan om jag ska vara ärlig...
I dag hade vi besök av Pauline som är en av mina aprilmammor. Det skiljer bara två dagar mellan Alice och Vincent. Vi busade, grillade korv, badade mm.
...och fikade såklart!
Dom små hoppade även lite på studsmattan. Eller dom sprang mest runt. Eller det var mest Vincent som sprang runt och Alice försökte ta sig ut ♥
Två små vänner.
 
Fina dagar som ni ser.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0