26 Juli

Det var inte i går som jag mobilbloggade direkt men det är just det jag pysslar med just i detta nu sittandes i en bil med siktet inställt på Mellerud. Hårda bud och så vidare.

Hade tänkt vara ambitiös och tidsinställa ett par inlägg eftersom jag har mörder med bilder som jag inte har hunnit visa. Men den här värmen har ju gjort att ögonen går i kors på mig redan vid åtta på kvällarna såatteeeeeh, det sket sig. 

Fast går allt som det ska så kommer i alla fall del två på gårdagens inlägg upp lite senare här.

Ha det gött så hörs vi när vi hörs!



Kommentarer
Postat av: storasyrran

Hur får du texten vänsterjusterad när du mobilbloggar? Eller bloggar du inte från appen? Jag blir tokig över att den bara bli centrerad när jag mobilbloggar..

Svar: Hmm men jag bloggar ju från appen? Jag tror inte att jag har gjort något särkilt :)
Kristin Sandgren

2014-07-26 @ 22:48:03
URL: http://storasyrran.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0