Grillning i Sparlösa

Ja efter strandbesöket i onsdags så styrde vi ju, som jag redan nämnt, kosan mot Sparlösa för grillning hemma hos min mor.
 
Efter en liten powernap så var barnen pigga som mörtar igen.
Det var inte jag så jag satte mig i ett skuggigt hörn.
Minstingen spändes fast och mutades med...vatten...
...som han bjöd sin pappa på. Jahaja.
Undrar om en får nåt käk snart eller inte?
Kanske inte...
Bäst att skrika i högan sky tills jag bir nedsläppt från stoljäkeln och kan springa in i köket och nalla jordgubbar när moster inte ser.
Fast till slut stod ju maten på bordet såklart. Helgrillad filè med ananassalsa och currysås. Förjädra gött.
Glass med jordgubbar fick runda av.
Det kommer alltid som en shock att jag inte längre får sitta vid "barnbordet". Jag har liksom egna barn. Knäppt ♥
Knubbrumpan som sällan är still.
Solen går ner bakom Sjöbloms dass?
Vi avslutar med en sprallig lillsork som, väldigt fokuserat, försöker springa ur bild.
 
En fin dag med ett fint avslut.

Kommentarer
Postat av: Tess

Ser jättegott ut :-)

2014-07-26 @ 19:13:35
URL: http://highlandertess.blogg.se
Postat av: storasyrran

Jag döööör vilken söt dress han har!

2014-07-26 @ 22:42:36
URL: http://storasyrran.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0