10 Juni

Hej hopp!
Ja för här har det hoppats kan jag be att få tala om. Från det att studsmattan blev färdig i går kväll tills det var dags att bli släpad till sängen så studsade Vide runt som en jojo där inne. Jag också för den delen. Den där studsmattan är redan värd varenda krona höhö. 
 
I dag har jag jobbat kväll men före det hann jag hoppa lite studsmatta igen dårå ehehe, slappa i solen och gå promenad till affären med lilla familjen. Jösses vilken svettig dag förresten. Typ 27 grader i skuggan. Härligt!
 
Här kommer några instagrammade bilder från i går:
 
Vide övningskörde lite ivrigt påhejad av övriga familjemedlemmar.
och nu går det som hejsan.
Älskar att våran gata ligger i samhället men ändå på landet.
Svärisarna och Hanna kom förbi för att grilla, fika belgiska våfflor och bygga ihop studsmattan.
Jag blev bortputtad från min soldyna av den envisa ettåringen. Där skulle tydligen han ligga.
Det tar sig med studsmattan.
Svårt att få Vide på bild efter det. Hopp hopp.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0