17 Juni

Hej och god förmiddag.
Ännu en solig dag här i Kvänum men inte hinner en njuta av det inte. Har typ tusen grejer som behöver göras och det med två glin i hasorna. Pust och stånk. Längtar något alldeles otroligt till klockan tre för då är det jag som sätter mig i frisörstolen för att njuta av välbehövlig egentid. Aaaaaah finns det något bättre än att sitta där och bli ompysslad samtidigt som en bläddrar i tidningar och blir serverad kaffe och kaka? Svårslaget om ni frågar mig *ler utsjasad arbetande småbarnsmorsa*.
 
Jag har ju tidigare hintat lite om att det kommer att bli en ganska så rejäl förändring på stråna den här gången. Kommer jag våga?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0