9 Juni

I dag är ingen vanlig dag nä för det är ju Vides födelsedag. Kan inte förstå att han redan har hunnit bli fyra år. Den där tiden alltså, den går för jävla fort.
Vi har ju kalasat i dagarna två lite i förskott men Vide menade på, när jag kom hem ifrån jobbet förut, att det minsann skulle bli kalas i dag med. Så trevligt då tänkte jag men det får allt någon annan styra upp. Jag kan säga det att när dom sista gästerna lämnade huset i går och jag satte mig i soffan så gick luften ur mig precis och jag lyfte inte arslet mer för resten av kvällen. Så kan det gå.
I dag på självaste födelsedagen så har även mammas och pappas present blivit levererad, nämligen en studsmatta. Svårt att säga vem som är mest exalterad av mig och Vide. Minst exalterad är nog kråkan som ska bygga ihop den muöhöhö.
 
Nä nu ska jag ut i solen och härja med mina trädgårdstomtar.
 
Bilder från gårdagens kalas dyker upp lite senare i kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0