Kalasbilder

Här kommer då några bilder från dagens barnkalas. 
 
Håkan fick i uppdrag att kalaspynta så vimplarna och ballongerna åkte fram.
Bordet dukades.
Godispåsar fylldes.
Sen kom äntligen gästerna intrillande med massa fina presenter.
Alla samlade runt bordet smaskande glass med maränger, strössel, grädde och chokladsås.
Som tur var så skingrade sig dom gråa molnen så det gick att leka ute. Här har dock dom små liven busat lite och lassat upp massa sand på trädgårdsmöbeln som dom vackert fick städa bort hehe.
Vi vuxna (och nyföddda) kunde sitta och fika på glassrester och snacka skit i godan ro.
Efter en massa lek blev det dags för fiskedamm och eftersom jag hängde bakom skynket då så blev det inga bilder på det men däremot en bild på nöjda ungar efteråt.
 
Ett väldigt lyckat kalas som ni kanske förstår ♥

Kommentarer
Postat av: Tess

Vilka härliga påsar! Här blir det Smurf-påsar i år, trots att temat är Super Mario...hehe :-)

Svar: Jag älskar påsarna! Jag hade ju inget riktigt "tema" så på kalaset men jag ville gärna ha lite roliga färger och pippipåsarna var dom enda "könsneutrala" jag hittade. Härlig gul färg och alla gillar ju pippi ;)
Kristin Sandgren

2014-06-08 @ 15:10:35
URL: http://highlandertess.blogg.se
Postat av: Tess

Svar: Ja, det är svårt att hitta något annat än prinsessor, pirater och bilar i butikerna :-/ Därför jag ofta får börja "jaga" saker flera månader innan kalas.

2014-06-09 @ 14:23:50
URL: http://highlandertess.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0