Världens bästa ettårskalas - Fotografens bilder

När vi "aprilmammor" firade våra ettåringar i Stockholm så hade vi även hyrt in en fotograf som skulle fota mingelbilder och även en gruppbild. 
Så himla bra beslut att göra det! Nog för att jag lyckades käppa av ett par enstaka bilder men det var inte lätt att springa efter en vild ettåring samtidigt som en ville fota, prata, äta, fika och samtidigt slappna av och bara njuta av kalaset. Ett sånt här tilfälle vill en ju minnas för resten av livet och vilken tur då att vi hade jätteproffsiga Jenny Ivarsson på plats för att föreviga denna fantastiska dag.
Jennys hemsida hittar ni →här
 
Här kommer några av hennes fina bilder (och jag lyckas sticka fram näsan emellanåt också höhö).
 
Vincent och Turbo tyckte att bollhavet var spännande.
Mammor och barn högt och lågt.
Kalasigt.
Här ser det nästan ut som att jag står och spänner ögonen i stackars Pauline haha.
Många skratt blev det ♥
och den här lilla personen var i sitt esse som ni ser (kan vi förresten prata om mitt "trappstegshårfäste"?)
Tittut Elton!
Till sist fick jag spänna fast Vincent i en stol så vi fick lite mat i magen. Älskar den här bilden på oss ♥
Mer lek! Marie, Emelie och Sarla i förgrunden och jag sitter och spanar på liten rymmare.
Sedan blev det ju dags för den fantastiska tårtan!
Det uppstod lite av ett fototumult hehe.
Jodå jag stack allt fram näsan jag med höhö.
"Sektledaren" Johanna fick äran att skära första biten. Inte mer än rätt eftersom det var hon som startade tråden på familjeliv och senare gruppen på facebook.
Smarrig som attan alltså!
En sån där härligt kaosig in the moment bild som jag gillar.
Här är hela fina gänget. Jag är så in i bomben glad att jag har er i mitt liv!
 
Foto: Jenny Ivarsson

Kommentarer
Postat av: Emmelie - Mamma till Ebba och Hugo

Vilket härligt gäng med massa mammor och barn =)

Svar: Ja vi är verkligen ett gött gäng. Så häftigt att äntligen få träffas nästan allihop :)
Kristin Sandgren

2014-06-02 @ 20:12:49
URL: http://www.emmgus.blogg.se
Postat av: Elin - Livat på torpet

Men vilket härligt gäng! Så kul att ni kunde dra ihop alla en dag och träffas :)

Svar: Ja nästan allihop kunde komma och det var ju verkligen superkul. En ny träff utan barn är ordnad i sommar men då kunde tyvärr inte jag komma men det blir säkert fler tillfällen :)
Kristin Sandgren

2014-06-02 @ 20:49:26
URL: http://www.elinteg.se
Postat av: storasyrran

Helt underbart!

2014-06-02 @ 21:02:15
URL: http://storasyrran.blogg.se
Postat av: Tess

Härliga bilder :-)

2014-06-02 @ 23:32:19
URL: http://highlandertess.blogg.se
Postat av: Julia

Men du vad coolt! Jag var ju med och följde aprilgruppen på FL och skrev något enstaka (och kände igen dig från bloggen!) men följde av oklar anledning aldrig med till Facebook i denna grupp (men med en annan (Stockholms)grupp för de som väntade 2:an förra våren har jag världens bästa gememskap). Kul att ni fått ihop en träff och kul att jag nog känner igen vilka några är:).

2014-06-16 @ 13:32:27
URL: http://logikenligtjulia.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0