11 Mars

Hej på er!
Här har det ekat tomt ett par dagar och det beror väl mest på att jag spenderar dagarna med att snyta näsor nu för tiden. 
Inte nog med att lillsorken är dunderförkyld så har han även fått ögoninflammation i båda ögonen. Trots detta så är han go å glad kexchoklad och tultar omrking mest hela tiden. Sover gott gör han om natten som tur är så sova får vi alla fall göra.
Viden är lite hostig och själv har jag ett begynnande skav i halsen som jag även delar med kråkan. Vi är lite halvrisiga hela högen kan vi konstatera.
Men jag väljer (som vanligt) att se det positivt. Jag har varit totalt livrädd för att vi ska åka på vattenkoppor nu precis innan vi ska flyga och har knappt vågat mig utanför dörren (och har jag ändå gjort det så har jag haft lite ångest över att vi blottar oss för eventuell smitta). Nu har vi inget annat val än att hålla oss hemma så nu slipper jag den huvudvärken.
Hoppas i alla fall att ni andra kan kravla er ut och njuta av det fina vårvädret *kryper bitter in under en filt och gömmer mig*
 
Fullt ös trots rinnande näsor och skaviga halsar

Kommentarer
Postat av: Malin

Krya på er <3

2014-03-12 @ 08:09:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0