14 Mars

Råkade jag möjligtvis skriva i går att vi börjar bli friska?
Hahaha*host*hahaha*harkel*haha*snörvel*hahaha *skrattar högt och länge i en kvart så snoret flyger*
Barnen är tack och lov bättre men själv vaknade jag upp på den absoluta förkylningsbotten i morse. Jag låter som en rostig grind och har en konstant snorsträng hängande under snoken.
Hurra!
 
Men det var inte mina fnasiga näsvingar jag skulle prata om nu utan det faktum att jag i dag börjar räkna ner.
Till pensionen tänker ni? Nä men om drygt fyra veckor så är min föräldraledighet slut och jag är tillbaka på jobbet. Jo jag längtar lite faktiskt (vågar en ens skriva det). Håkan kommer därmed ta över rodret över det sjunkande skeppet familjeskutan. Det blir prima skinka det.
 
Fast före det ska vi ju åka på semester. Tre veckor kvar i dag. Behöver jag säga att jag längtar?

Kommentarer
Postat av: Sofia

Ser härligt ut, förstår att ni längtar ;) krya på dig!

2014-03-14 @ 10:34:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0