18 Mars

Hallå där.
Här kommer väl ännu en klagosång är jag rädd för jag är såklart fortfarande sjuk. Det känns så jävla bittert att jag ska behöva vara snorförkyld mina sista veckor som föräldraledig (någonsin?). Jag går runt som i en enda dimma och har knappt krafter kvar till att hosta liksom. Jättekul. Verkligen.
För att ni ska slippa titta på mina osmakliga bananstavar i inlägget innan så tänkte jag lägga upp en bild som inte osar kattskit direkt.
 
Jag och cammie fastnade tydligen på en vimmelbild inne på pitchers
 
Jasså det är så där en ser ut när en är frisk och fräsch. Hade helt glömt.
*plockar flagat skinn från en söndersnyten näsa*

Kommentarer
Postat av: emelie

Snygging;) klänningen var jättefin!!!

2014-03-18 @ 14:17:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0