20 Mars

Hej hej!
Här är det fortfarande förkylt såklart.
Ni kanske är trötta på att höra om mina symptom vid det här laget men knappast i närheten av hur trött jag är på att ha dom kan jag be att få tala om.
 
Jag har sovit så otroligt dåligt dom senaste nätterna, på grund av torrhostan från helvetet, och just nu har jag på riktigt svårt att hålla ögonen öppna. Väntar, likt ett barn på julafton, på att Håkan ska komma hem ifrån jobbet så jag kan kraschlanda alternativt i sängen. 
Fast jag kan nästan med säkerhet säga att jag kommer att sova som en liten nerklubbad stock i natt för jag har nämligen varit på apoteket och hämtat ut en riktig hostmedicin (åh du ljuva morfin). Fick nästan hålla tillbaka glädjetårarna i morse när jag ringde till vårdcentralen och fick det utskrivet bara så där. Trodde jag skulle vara tvungen att släpa dit min onda hals med två bångstyriga glin i släptåg. Jo men det finns nog ett litet hopp om att jag ska klara mig levande ur det här ändå.
 
"Jag drack bara lite hostmedicin med en triangel på och det är inte förbjudet."

Kommentarer
Postat av: Diana

Hahahaa! Titt på mi tös här va grann ho är!! :D Hoppas verkligen du mår bättre snart fina du! <3

Svar: "jag har anmält na te en skönhetstävling miss motor. Hon kommer te å vinne" Jag hoppas också att jag är frisk snart :P puss!
Kristin Sandgren

2014-03-20 @ 18:02:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0