6 Mars

God morgon på er!
Efter en liten sovmorgon har barnen nu ätit frukost, jag sitter och sippar kaffe och Vincent kör Vide i lära gå vagnen as we speak. Det ser ju bara för gölligt ut!
I dag har vi inget särskilt planerat (mer än storhandling i kväll då) men eftersom det är torsdag så tänkte jag att vi skulle göra en favorit i repris och köra ännu en throwback thursday här på bloggen. Vad tror ni om det?
Jag ska genast rota fram dom fulaste bilderna jag kan hitta men jag tycker vi tjuvstartar med en bild som jag fick sms:ad till mig av en kompis som rotade bland sina gamla bilder.
Min kära kråka som på denna bilden är runt tjugo bast.
 
Världens finaste leende (och världens fulaste prydnadssaker) ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0