Run bitch run!

Jag har ju glömt bort att berätta en grej för er.
Något totalt otippat och orimligt kommer nämligen att äga rum lördagen den 6:te september. Grisar kommer flyga, helvetet frysa till is och jag ska springa en mil (!!!)
Fast det återsår att se hur mycket spring det blir. Det kanske blir lunk som övergår i kryp och slutar med ambulansfärd vem vet?
Jag och ett par kompisar tar i alla fall tillfället i akt och bokar in oss för en helg i el stöckhölmo och ser fram emot hotellfrukost, shopping och gött häng utan sambos och barn. Wöhö!
 
Jag tänkte att vi skulle ta oss runt med stil och föreslår något av dessa linnen:
 
Jag vet, det är stört omöjligt att välja.

Kommentarer
Postat av: Viola

haha roliga tröjor:) Vad ska du göra i helgen då? :)

2014-03-14 @ 19:34:17
URL: http://weightless.myshowroom.se
Postat av: Malin

Ja till allihop, asgrymma ju!!

2014-03-14 @ 19:44:16
Postat av: Bettan

Den första! Helt klart!

2014-03-14 @ 23:13:55
Postat av: Anna

Åh, skulle också vilja springa tjejmilen och vara man och barnledig ;p
Ni kan väl ta en tröja där alla texter på de där tröjorna står på olika ställen :p

2014-03-15 @ 20:05:03
URL: http://desenastetankarna.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0