22 Maj

Hallå där i (bastu)värmen!
Det har änna varit fullt upp här ett par dagar med jobb och annat bös samt vackert väder så jag har inte hunnit blogga något vidare värst.
På jobbet mätte vi i dag 27 grader i skuggan vid tretiden *steker fläsk på asfalten*
Det var även samma temperatur inomhus såatteeeehehehe *svettas ymnigt*.
Men nu ska jag inte klaga för det är ju ingent annat än helt fantastiskt att högsommarvärmen har kommit hit till schlätta. Det återstår att se ifall den kommer att stanna eller inte. Kanske var detta sommaren också kommer hösten i juni och vintern i juli. Vide tittade nämligen ut genom fönstret förut och sa att snart blir det snö(!) Hoppas innerligt  att han inte har en synsk sida och att detta verkligen stämmer höhö.
 
Under dessa dagar av bloggfrånvro så har jag även hunnit få fotografens bilder från ettårskalaset så några av dom hoppas jag att jag kan slänga upp här vad det lider.
Inte nog med det, nu finns även en artikel om våran grupp på familjeliv.se där vi hade våran ursprungliga grupp.
 
Kolla kolla kolla!!!
 
Hur häftigt?!
Tryck på bilden för att komma till artikeln! :)  (ja trots min avsky mot smileysar i bloggtext så var jag bara tvungen att trycka dit en nu pga emotions gone wild och det hysteriska happy facet jag demonstrerar här i soffhörnet just i detta nu). :))))

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0