24 Maj

Hej på er!
Jag är ledig denna helgen och det firades in genom att hela familjen vaknade på fel sida alldeles för tidigt i morse. Det slår ju aldrig fel att sådant händer när jag är själv hemma och samtidigt har tänkt att hinna baka tårtbottnar till morgondagens tårta(punkt punkt punkt).
Nu har i alla fall lugnet äntligen infunnit sig. Minsta grinet sover och Vide har blivit mutad med lite datorspelande. Sista tårtbotten står i ugnen så den ska jag passa på nu. Jag testar nämligen ett nytt recept så nu vakar jag som en hök utanför ugnsluckan hehe.
Vi hörs sen!
 
Sötfisar på rad.

Kommentarer
Postat av: Veronica

Så söta!

Svar: tack! :)
Kristin Sandgren

2014-05-24 @ 13:11:10
URL: http://wallgrenveronica.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0