28 Maj

Hej och hallå!
Visst undrar ni väl hur det är med mig i dag? Jodå tackar som frågar. Halsen är fortsatt skavig och ögonen kliar. Inget nytt under solen alltså.
Jag har spenderat dagen på jobbet och har nu parkerat arslet i soffan och väntar på att få maten serverad. Det är till att ha det bra.
Nog för att jag trivs på jobbet alltså men jag är faktiskt lite avundsjuk på övriga familjen som har varit på utflykt på mösseberg i dag. Vide blev jagad av en get och Vincent snodde mat från dom andra besökarnas picknickfiltar. Livat värre hehe.
 
Tur att kråkan tog några bilder då.
 
Djur i bur:
Köra lite hoj.
Mer djur i bur.
Den beryktade geten går till attack.

Kommentarer
Postat av: Veronica

Så söt!

2014-05-28 @ 17:18:47
URL: http://wallgrenveronica.blogg.se
Postat av: Betty

Vincents tröja är ju superfin! Var kommer den ifrån?

Svar: Hehe det är en gammal från Ullared som Vide som han ärvt av Vide. Älskar färgerna :)
Kristin Sandgren

2014-05-29 @ 22:50:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0