En plan som gick i kras...

Jaha.
Jag hade ju några svaga planer på att slänga mig i säng i princip direkt efter att Vincent somnat i kväll men så blev det ju inte riktigt.
Först somnade Vincent vid 18.30 och några hundradelar efter honom slocknade Håkan(!!!) i sängen. Japp han som i vanliga fall sitter uppe och ugglar halva natten kände att han skulle få sussa sött före mig för en gång skull. En stund efter 20.30 slängde äntligen Vide in sin bångstyriga handduk för i dag. Han har börjat krångla lite vid läggningarna nu när han inte får ha nappen längre när han sover men men.
 
Så här sitter den halvförkylda (ellergiska?) morsan vaken...själv....och känner sig snuvad på någon slags konfekt.
 
Nä skoja bara. Jag har ju hela knät fullt med konfekt samt teven och soffan för mig själv *släpper en förnöjsam fis*.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0