16 November

Swoooosch sa det så var helgen över. En ledig sådan. Före det så har jag jobbat åtta dagar på raken. Man kan säga att jag visst hade lite otur när jag tänkte sist jag lade mitt schema. 
Allra helst hade jag nog velat ligga platt fall i soffan hela helgen men det har jag ju såklart inte gjort.
I lördags drog jag, brorsan och morsan till götet för lite shopping och här kommer några bilder på det.
 
Jag provade en tröja med furbies på. Inget konstigt alls.
 
Tyckte det var lite tråkigt att något som jag antar var tänkt att vara glutenfritt kunde innehålla spår av gluten...?
Lilla mamma under ett träd.
Ja brorsan var ju med han också.
Självklart fick furbietröjan följa med hem (i sällskap med ett annat lika diskret plagg)
Lite tröjor till barnen...
...och lite nytt spackel till samlingen.
 
Nu har jag en dejt i soffan med min förtjusande....chipsskål! Hare gött så hörs vi!

Kommentarer
Postat av: Louise

Ooooh så massa fint!! Glitter tröjan är ju helt underbar!!

2014-11-16 @ 19:45:11
URL: http://www.moonlightdrive.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0