2 November

Hej på er!
Det var fasligt längesedan sist men jag jobbade ett par nätter veckan som var och mellan nättterna sov jag som en klubbad säl. Det var ju förvisso bra att jag kunde göra det men det här med att blogga hann jag visst inte med. Sen har det ju varit helg också. En väldigt lugn sådan för våran del. Eller i alla fall för min del. Jag blev visst aldrig bjuden på någon halloweenfest (skrev hon med en förnärmad uppsyn) höhö. Vilken tur då att Håkan var bjuden på en så jag fick kladda lite på honom i brist på annat.
 
Min inspiration till sminkningen var min favoritclown för tilfället, Twisty the clown, från American horror story; Freakshow. 
Här har ni resultatet.
 
Fasligt nöjd faktiskt. Synd att det bara är halloween en gång om året annars skulle jag gärna hålla på med sånt har kladd jämt om det gick. Riktigt roligt.
Orginalet har ni här om ni mot förmodan råkat missa. 
 
Har ni haft något kul för er i helgen? Busat eller ätit godis? Vi fick inte så mycket spök-besök här så jag fick visst klämma i mig allt godis själv. Det var ju SYYYYYND...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0