10 Oktober

Hej på er fredagsfirare!
Här har vi FF höll jag på att säga men jag menar ju tvärt om alltså BF. Barnen är borta och föräldrarna är hemma med andra ord.
*blåser i partytutan* *höjer volymen på teven i bott...isch*
Ni utan barn kanske inte fattar det stora i detta med BF men min iPhone har defenitivt hajjat läget när den vill auto correcta barnfria till vapenfria.
 
 
Det råder vapenvila i kväll med andra ord då dom två lösa kanonkulorna spenderar natten hemma hos farmorn och farfarn.
 
Personen i andra änden undrade vad vi skulle göra för något mysigt då.
 
....eeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeehhhhh?
Äta chips och glo på tv. Supermysigt verkligen.
Fast där hade jag fel. Håkan har fått hem inte mindre än TRE nya legosatser i dag så ni kan ju gissa vad han gör. Fast jag klagar inte jag får ju teven för mig själv.
 
Fast innan vi fastnade i soffan så fick vi tummen ur att gå igenom precis varenda tapetkatalog inne på colorex och hittade våran nya badrumstapet en minut innan dom stängde /slängde ut oss. Nu ska vi bara bestämma oss för vilken färg.
 
Den här skulle funka helt okej att bajsa till om ni frågar mig
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0