18 Oktober

Jag tycker att vi piffar upp den här gråa lördagen med dom sista bilderna från Mellerud. Japp det blev en utdragen historia men sånt är livet.
 
Jag halade inte fram kameran fören på eftermiddagen och då stod en tripp till badplatsen på schemat. Lillsorken tog täten.
Krokodilen skulle med såklart.
Skynda skynda! Öppna dörren! Brottom brottom.
Bad(d)are på rad.
Hoppa från byggan var skojigt (också lämnar man ju så fantastiskt söta fotavtryck efter sig)
Väl hemma stod vi en stund i fönstret och spanade på en intet ont anande farfar.
 
Det var Mellerudsresan det. Fast jag har nog en hel del andra eftersläpande bilder kvar från i sommras är jag rädd. Sånt som en helst inte vill se när vi befinner oss mitt i oktober och har flera ljusår kvar till nästa sommar buhu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0