23 Oktober

Här sitter jag och känner mig lite halvt utslagen.
Jag ska inte gå in på detaljer men jag har tillbringat åtskilliga timmar sittandes på toaletten sedan i går kväll om en säger så. Inkomster och utgifter med betoning på utgifter då.
 
You get the picture.
 
När vi ändå är inne på ämnet "kroppsvätskor" så måste jag bara ge er ett litet tips. Jag ligger som ni kanske förstår på soffan i dag och bläddrade igenom play-kanalerna för att ha någonting att vila blicken på mellan mina toalettbesök. 
Om ni precis som jag älskade Liv strömquists sommarprat om mens måste ni titta på senaste Kobra som ägnar hela programmet åt just mens. "Hälften av jordens befolkning blöder fem dagar i månaden i 30-40 år" Mens borde egentligen vara det mest naturliga i världen men det är det inte. Det är kantat av skam och tabu och därför är sådana här program så befriande. Se det vettja och för guds skull lyssna på Livs sommarprat om du inte redan har gjort det.!
 
(Ja en liten varning måste kanske utfärdas. Programmet handlar ju om MENS så har ni svårt för att se blod så hissas en liten varningsflagga)
 
Tryck på bilden för att komma till avsnittet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0