27 Oktober

Go kväll go kväll.
Hur har ni det i regnrusket?
Jag må låta som en hackig skiva nu alltså men även jag måste ju få gnälla lite över hur MÖRKT det blir redan mitt på blanka eftermiddagen. Ulk, lip, grin.
Sen vet jag inte hur det är med er men ungefär i samma sekund som sommartiden gick över till vintertid så gjorde min hy det med. Gick över till vintertid alltså. Just nu känner jag mig som en torrlagd öken i fejset och det är varken snöggt eller behagligt. Jag kanske behöver investera i något...krämigt. Något som återfuktar på djupet eller alternativt ända ner till skelettet i mitt fall då.
 
Förutom mörker och narig hud kan jag även meddela att jag i kväll har varit på mitt första ljusparty. Mycket trevligt...men dyrt. Fast nu kommer det minnsan att lukta "Big apple by night" i sovrummet och det är ju inte kattskit inte. 
Hoppas ni alla har haft en trevlig start på veckan trots vintertidens intågande.
 
En klassiskt grynig webcamselfie. Ser ni förresten vilken maffig (för att vara mig då) knut jag har närt vid min barm (eller snarare uppe på huvudet). Kanske därför jag måste stödja upp huvudet med handen...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0