5 Oktober

Så hann en ju knappt blinka så var jobbhelgen över lika fort som den började.
Är det bara här i Kvänum tiden springer iväg eller är det samma hos er? Jag hänger verkligen inte med.
I morgon vankas inskolningsdag nr 3 för Vincent, förskola för Vide och endast ett personalmöte för min del om jag inte får rycka in lite hastigt och lustigt. Den som lever får se.
Nu tänkte jag soffslappa lite här innan jag slänger in handduken för i dag. En överdos av skräp-tv står på programmet (höhö).
 
Tog förresten en runda efter jobbet även i dag och passar på att köra ner ännu mer höstbilder i halsen på er. Sociala medier svämmar just nu över av rödgula löv och sol som strilar genom trädgrenar accompanjerat av en massa ooooh vad myyyyysigt med höööööööst! Fast det skiiiiiter jag i för snart står regnet som spön i backen, temperaturen sjunker ner till outhärdligt och man vill liksom inget annat än att gräva ner sig under en filt (utan tända ljus och en jävla kopp thé)
Så njut nu i kvadrat av alla härliga höstbilder för snart blir det bara bilder på mat igen.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0