Några bilder från i eftermiddag

Ja efter att jag hämtat hem Vide så sken ju solen från en klarblå himmel och då går det ju inte sitta inne och uggla så stunden fram till kvällsmat spenderades utomhus i trädgården. Varmt blev det också, så pass varmt att vi kunde slänga både jacka och tröja *glädjetjut*
 
Släpade för en gångs skull med mig kameran ut och knäppte bland annat dessa bilder.
 
Vincent sittandes i sin kära sandlåda (med en fluga i ögat...)
Grus och gnejs...
Vide spanar upp i träden efter äpplen men det verkar som att vi inte får några i år buhu.
Åka lite rutchkana.
Hoppa lite studsmatta. Det är nästan lika roligt att stå utanför och titta på dom här galningarna när dom röjer runt som det är att hoppa själv.
Men mamma sluuuuuuta ta kort nu då jag vill gungaaaaaaa!!!
 
Gärna fler dagar som denna tack. Då kanske vi överlever denna hösten också.

Kommentarer
Postat av: Diana

Sötchock!! 😀

2014-10-02 @ 23:44:43
Postat av: michaela- mamma till tre 💗

Meeeen vilka härliga höstbilder! Och sista bilden känner jag igen..mina barn tycker jag är så tröttsam när jag vill ta kort istället för att göra viktigare saker 😁

Svar: Tack! ;) nej det är inte ofta smajlet är på när kameran åker fram hehe
Kristin Sandgren

2014-10-03 @ 08:44:51
URL: http://minahjartanochjag.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0