Ordning och reda brunsås på fredag.

(För någon löning är det ju inte tal om ännu är jag rädd för det är visst alldeles för mycket månad kvar höhö.)
 
Vad gör ni för kul då? Fredagsmyser högt och lågt skulle jag tro. Det gör jag med men jag ville mest bara sticka in näsan här och säga hej samt dokumentera att jag faktiskt firar fredag på riktigt för en gångs skull. Det står nämligen BRUNSÅS på menyn.
Ja för att vara en blogg som påstår sig handla om brunsås och annat bra så har det varit oroväckande lite brunsås det senaste så nu tänkte jag att vi skulle öööööösa på med brunsås.
 
Fast nu är såsen slut och jag har gett mig på huvurätten; chips och choklad
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0