19 September

Hej och hallå bloggen.
Nu har det gått ljusår sedan sist (i vanlig ordning). Det är ibland himla svårt för mig att få till de här med bloggningen som ni kanske har märkt. Jobbet ska ha sin tid, familjen sin tid och där emellan skulle en ju kunna klämma in ett litet blogginlägg här och där men inspirationen tryter ju för det mesta. Sen så gick det ju inte annat än att deppa ihop lite efter valresultatet för ett par dagar sedan. Hur är det egentligen möjligt att SD numera är sveriges tredje största parti? Bara här i Kvänum så var det 20,5% av invånarna som lade sin röst på dom jävla rövhttarna. Kvänum go home you're drunk.
Försöker ändå intala mig att det var 87% av sveriges röster som INTE lades på dom idioterna men det är lite svårt.
 
Nåväl nog pratat om politik för i dag.
Jag har jobbat natt den här veckan och gick av i morse så jag har inte varit vaken så väldigt länge. Sitter och baljar i mig kaffe nu och funderar på om jag kanske, möjligtvis skulle orka ta mig ut i solen på en promenad.
Tempot får dock hållas nere för jag har såklart blivit lite skavig i halsen.
 
Fan vad jag klagar. Det är inte mycket som är bra nu men snart rycker jag upp mig.
 
Kika in här lite senare föressten så får ni andra delen av böllopsbilderna som jag totalt glömt att lägga upp (en av mina vanligast skrivna meningar just nu I know.
 
Egenkär som jag är så trycker jag in mitt tryne här så länge. Vi hörs sen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0