Anna & Davids bröllop del två

Jomenvisst här kommer då dom sista bilderna från det fantastiska bröllopet i somras. Bättre sent än aldrig som det heter.
 
Efter en fantastisk middag så var det dags för tårta och självklart skulle brudparet skära första biten (fast här ser det mest ut som att Anna tänker skära halsen av sin nyblivna make!)
 
Just det ja det var ju tårtan vi skulle hugga in på.
 
Efter att vi mufflat färdigt tårtan så drog dansen igång.
 
Elinor och Emelie är farligt snygga.
 
Ewe och jag var inte sämre.
 
Sen blev det visst brudvals och allt men det fick jag visst ingen bra bild på...host...
 
Snygga killar fanns det gott om.
 
En vacker dag ska jag orka räkna alla bilder jag har på Royne med en kamera framför ansiktet haha.
 
Mer dans.
 
Jag passade på att ta lite friks luft och slänga mig i knät på dessa sköna damer (för övrigt enda bilden där man ser hela min outfit med skor och allt så ta en ordentlig titt höhö)
 
Svenne var tuff och hård.
 
Väl inomhus igen så hade slipsarna åkt på sniskan som sig bör.
 
fina Stoffe och Elinor.
 
och så här pigga, nyktra och fräscha kan man va klockan tre på morgonen ♥
 
pigga och nyktra som sagt.
 
Denna fantastiska fest avslutar vi såklart med en riktig filmkyss från brudparet själva ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0