24 April

Hej och hallå bloggen!
Hur har ni det? Själv har jag redan tagit helg så det är synd att klaga om en säger. Det blir väl till att försöka röja lite i kaoset här hemma men jag ska även försöka hinna slänga upp lite bilder från förra helgens dubbla trettioårsfest bland annat. Det var egentligen tänkt att jag skulle göra det i går men serrni det gick inte för mitt minneskort hamnade på botten av en kaffemugg(!!) Det var en viss liten tre äpplen hög klåfingerpelle som (antar jag) ville prova om det flöt. Det gjorde det inte nej. Det sjönk till botten tillsammans med mitt humör eftersom alla bilder från resan fortfarande låg kvar där på. Det var ett par nervösa timmar där innan Håkan till slut lyckades få över bilderna på min dator. Slutet gott allting gott.
 
Nu ska jag sätta lite fart här men vi hörs lite senare!
 
Jag veeeet att det är skitjobbigt med alla dessa selfies på rad men jag kan inte låta bli. Älskar mitt hår!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0