23 Februari

Hej hej!
Jag lever om det var någon som undrade. Oroväckande många dagar mellan blogginläggen nu, I know, men jag får väl skylla på att jag har jobbat sex dagar i streck här nu. Fast det är ju ingen annans fel än mitt egna förresten som lägger schema som en jävla kratta emellanåt. Men gnälla är jag ju bra på som ni kanske har märkt höhö.
Mycket av bloggtorkan beror väl även på det faktum att jag inte har någon fungerande kamera ännu. Jag måste verkligen få tummen ur arslet och sätta mig ner och forska lite i vad jag vill ha för något. Någon som sitter inne på ett bra tips? Ett krav är att det måste vara canon och inte för jävla snordyrt. Vilka objektiv är bra och prisvärda? Jag har ingen jävla aning känner jag *skriker inombords*
 
Annars då? Har det hänt något roligt för er andra? Do tell me!
 
Tycker ni att det blir för glest på blogginlägg här inne så hittar ni mig alltid på instagram där jag blandar selfies med frukostbilder...typ....näääääää skooooooja bara det blir ju fikabilder också muöhöhö.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0