En överraskning

I dag är ingen vanlig dag för det är kråkans födeledag! 
Trettiofem år har gubben hunnit bli och det måste vi ju fira. Eftersom jag vanligtvis är en sopa av rang på att uppmärksamma min bättre hälfts födelsedag (förra årets födelsedags-bio fick han ju för en månad sedan) så tänkte jag att i år när han nästan fyller jämnt att jag skulle göra mig till lite och överraska honom ordentligt.
Jag har nämligen bokat in oss på övernattning med spa utanför lysekil. Det ska bli huuuuuur gött som helst....eller jag menar Håkan kommer såklart tycka att det blir huuuuur gött som helst höhö. Det är bra med födelsedagspresenter som även gagnar givaren en smula hehe.
 
Som jag har smusslat och trixat för att hålla detta hemligt. Jag har lagt ut sidospår hitan och ditan för att Håkan inte ska ana någonting. Vi får se om jag har lyckats för nu åker jag i väg och hämtar honom på jobbet!
 
Vann spa here we come!
Bilder lånade från vann.se

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0