Helt sjukt

Hej på er! 
Tänkte bara slänga in ett litet livstecken här efter ett par dagars tystnad. 
Orsaken till bloggtorkan stavas sjukstuga. Båda barnen har varit febriga, hostiga och hängiga så gott som hela helgen (därav rubriken). Vide kommer jag inte ihåg senast han var sjuk så att ha honom febrig och kramsjuk var ovanligt och lite mysigt (missförstå mig rätt). I går var barnen feberfria lagom till att jag och Håkan började känna ett begynnande skav i halsarna. Tajmat in i minsta detalj.
Eftersom jag har jobbat sedan i torsdags så var väl inte jag den gladaste laxen i lådan på jobbet i dag precis så förlåt i efterskott till mina kära kollegor som var tvungna att umgås med min dystra uppsyn denna mulna måndag.
 
Skavet i halsen består så denna kväll kommer antagligen sm i gnäll att gå av stapeln på Bergsgatan med en motståndare i vardera soffhörn. Vem är det mest synd om? Eftersom jag redan är uppvärmd så lär jag ta hem det utan några större ansträngningar *högfärdshostar*
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0