10 Januari

En sak som jag faktiskt har lovat mig själv i år är att jag ska läsa mer böcker. Jag älskar verkligen att läsa men jag har helt prioriterat bort det på senare tid och det är ju synd och skam. Därför stänger jag ner datorn för i kväll och ägnar all min uppmärksamhet åt denna bok som jag började läsa på semestern(!!) Kan det så här ett halvår efteråt vara dags att ta sig igenom den kanske? Till mitt försvar måste jag väl tillägga att jag har läst ett par böcker emellan för i ärlighetens namn är den rätt så seg.
 
Håll ut Betty! Snart får du tillbaka din bok höhö.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Ja den är seg, men bra också.

2015-01-10 @ 23:06:46
Postat av: Anonym

Jag började läsa "en man som heter Ove" i somras men har inte läst färdigt den men är riktigt rolig det jag läst :) så den kan jag rekommendera!

2015-01-11 @ 15:42:44
Postat av: Anonym

Det var jag som rekommenderade Ove boken hahaha ;)

Svar: Hehe du har bra smak för den har jag redan läst och älskade den ;)
Kristin Sandgren

2015-01-11 @ 15:44:14
URL: http://moonlightdrive.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0