21 Januari

I går hände då äntligen det som vi alla har väntat på! Håkan, den bakåtsträvaren, gick och skaffade sig fäjsbok.
 
 
Eller rättare sagt så var det väl jag som hade lite för lite att göra i går kväll så jag skaffade det åt honom. Han har förvisso sagt ett tag nu att det där med facebook kanske vore bra att ha ändå men han får ju aldrig tummen ur. Såatteeeeh voíla!
(och den där profilbilden får han ändra när han behagar logga in själv höhö)
 
Annars händer det inte så mycket direkt mer än att båda barnen verkar ha synkroniserat sina trotsperioder. Say no more. Släng gärna lite pepp hitåt för jag behöver det verkligen nu.
 
En rolig sak har hänt i dag i alla fall men det håller jag hemligt ett litet tag till...

Kommentarer
Postat av: Anonym

Säger men A så får man säga B! Sjukt elakt å retas så! ;)

2015-01-21 @ 15:13:10
Postat av: Ewe

Haha! Glömde visst å skriva att de va jag som kommenterade ovan... :)

2015-01-21 @ 15:14:29
Postat av: Logiska Julia

Haha, igår fick jag hjälpa min bakåtsträvande bättre (?!?) hälft att ladda ner hans livs tredje app i telefonen. Då har han ändå haft iPhone i mer än 3 år...

Surt med trots, börjar ana 2-årstrots även här. Från 4-åringen kommer dock mest gnäll.

2015-01-24 @ 13:37:09
URL: http://logikenligtjulia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0