25 Januari

Hej och god förmiddag alla söndagsfirare!
Den här helgen har varit fullspäckad med roligheter så därav frånvaron av blogginlägg här. Fast ni kanske har haft bättre saker för er än att klicka er in här i tid och otit? Höhö.
I fredags kväll hade vi vänner på besök på middag. Det stod brunsås på menyn (såklart) men även helstekt kyckling till dom som ville ha någonting att dryga ut sösa med.
 
I går spenderades hela dagen i Lerdala med pulkaåkning i kulhult och 2-årskalas med god mat och fika. Jösses så gött en mådde i går kväll alltså. När vi kom hem var jag så trött så jag slängde mig i säng och slocknade före 21.30(!) det mina vänner hör inte till vanligheterna så i morse när jag vaknade vid kvart i nio så kände jag mig utsövd. Ja utsövd. Jag kan inte ens komma ihåg när jag kände så senast. Vanligtvis så orkar jag bara ha ett öga öppet åt gången den första timmen på morgonen höhö.
 
Just nu är det bara jag och lille herr nyklippt som huserar här hemma för Håkan har stuckit i väg till sina föräldrar för att hjälpa dom tapetsera och tog Vide med sig.
Bamse och tjuvstaden underhåller Vincent en stund och jag ska passa på att få iordning bilderna från gårdagen och slänga upp här.
Vi hörs lite senare!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0