28 Januari

God förmiddag på er!
Ännu en ledig dag ligger framför mig och den startade betydligt bättre än gårdagen med sovmorgon till nio(!) Tack och bock.
Jag vaknade på så pass gott humör att jag till och med orkade duka upp en rejäl frukost till mig själv på en bricka. Det var inte i går precis.
 
 
Gröt, kaffe och knäckemacka framför bamse och tjuvstaden startade min och barnens dag. Helt perfekt om ni frågar mig.
Resten av dagen får vi se vad vi hittar på. Vädret lämnar en del att önska och barnen är lite småsnoriga så vi får nog hålla oss inne i alla fall.
Fast allra först är det väl dags att ställa sig vid spisen igen och ordna lunch. Det där kan jag bli så fruktansvärt trött på när jag är ledig en dag, att en knappt gör något annat än att stå i köket. Laga mat eller städa upp efter måltiderna (och däremellan försöka komma på vad fasen en ska laga också höhö). Det var dagens i-landsproblem det.
 
Vad gör ni andra i dag? 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0