9 Januari

Dålig stil av mig att börja året med att bryta mitt löfte om bättre blogguppdatering med en enda gång kan jag tycka men jag får skylla på min dator den här gången faktiskt.
Den är segare än segast nu och sjunger antagligen på sista versen. Någonting behöver göras och om det är en ominstallation eller inköp av en helt ny dator som behöver göras återstår att se.
Det är lite smått fruktansvärt irriterande att den bara tuggar på utan att någonting händer.
Fast nu ska jag sluta klaga på min dator och i stället prata om vad jag gjorde i går. Jag och Håkan var nämligen på dejt med middag och bio i Skövde. Vi firade väl egentligen min födelsedag (och i ärlighetens namn även Håkans, alltså inte den som kommer nu i februari utan den förra året...*host*)
 
Så här såg jag ut
 
och så här såg maten ut.
 
Kvällen avslutades med Hobbit: Femhäraslaget i 3D och världsrekordet i smalast ansikte i världshistorien borde rimligtvis gå till mig.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0