Utebliven choklad och en flammig näsa

Gjorde mig till här förut och skulle lägga en ansiktsmask som legat orörd sedan jag fick den i goodiebagen på ettårskalaset förra året. Hade för det första fått för mig att det var en chokladmask för det hade jag ju lite hastigt läst på förpackningen trodde jag.
Det var tyvärr ingen chokladmask utan den luktade och kändes ungefär som det såg ut alltså som någonting barnen skulle kunna gröpt upp i en hink ute i sandlådan typ höhö.
Bjuder på mitt mest avslappnade ansiktsuttryck (det stramade så jag inte ens kunde stänga munnen)
 
 
Läste sedan en intressant detalj på förpackningen nämligen att den ska förvaras kallt och torrt. Synd bara att jag har haft den i husets varmaste och fuktigaste rum nämligen badrummet. 
 
 
Just nu ser jag lite rödflammig ut så vi får se om fejset sitter kvar i morgon. Eller så kanske jag vaknar upp och ser ut som fjorton igen. Finnig och tvär. Fast så startar ju å andra sidan varje morgon för min del så det är ju inget nytt.
 
Ha det gött så hörs vi i morgon! (Med eller utan överhud i ansiktet)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0